Vous êtes dans : Accueil > Accès directs > Agenda > Ar Skrivadenn - Dictée en breton

Ar Skrivadenn - Dictée en breton
Le 11 novembre 2018

Le Parc naturel régional d’Armorique et la mairie de Logonna-Daoulas s’associent pour proposer aux bretonnants tous niveaux de venir faire une dictée en breton.

Salle Kejadenn - LOGONNA-DAOULAS

A partir de 14h

T. 02 98 81 16 51

Le texte comporte 5 parties. Les premiers paragraphes sont faciles et la difficulté augmente progressivement. Les participants choisissent le niveau et le nombre de paragraphes qu’ils veulent faire mais chacun
peut s’arrêter n’importe quand. Les textes sont corrigés et expliqués mais pas notés. Les participants peuvent en discuter autour d’un café et chacun repart avec un lot.
Park Arvorig ha Ti-kêr Logonna a ginnig asambles d’ar vrezhonegerien dont d’ober ur skrivadenn gant 5 lodenn o kregiñ gant an aesañ evit echuiñ gant an diaesañ. Pep hini a zibab pelec’h kregiñ hag echuiñ. An dud a c’hell ehanañ forzh peur.

Difaziet ‘vez an testennoù ha roet d’an dud gant testenn ar skrivadenn, enni displegadennoù yezhadur. Pep hini a c’hell kaozeal ha sevel goulennoù en ur bakañ ur banne kafe.
Ar pal a zo deskiñ un dra bennak ha kaout plijadur e-pad un abadenn blijus. Pep hini a ya kuit gant ul levr.